سلوک خانواده 

موضوع:اهمیت عید غدیر وبیان فلسفه اعیاد اسلامی 1 اهميت غدير و بر پا كردن جلسات و احياء نام اميرالمؤمنين عليه السلام در ايّام غدير. 2 تلاش امام حسين عليه السلام بر احياء اسم امیر المومنین علیه السلام در زمان خودشان. 3 تلاش عبدالسلام عارف رئيس جمهور عراق بر احياء بني اميه و امحاء تشيع، و منفجر شدن هليكوپتر او و كشته شدنش. 4 فرمايش پيغمبر صلي اللَه عليه و آله و سلم‌: يا عليّ مثلك مثل الكعبة تطاف و لا تطوف. 5 فلسۀ عيد گرفتن عيد قربان. 6 فلسفۀ عيد فطر. 7 اختلاف شيعه و سنّي در فروعات نيست. 8 كمال بدون ولايت محال است.

سلوک خانواده 

ادامه در سایت مکتب وحی

  •  از این كه توفیق پیدا نكردم زودتر از این خدمت سروران مكرم برسم، عذرخواهی می‌كنم و خداوند را شكر و سپاس می‌گذاریم كه زیارت مجدد دوستان و محبین اهل بیت علیهم السلام را نصیب فرمود.

  •  عبارتی از پیغمبر اكرم راجع به امیرالمؤمنین علیه السلام روایت شده كه می‌فرمایند: یا علی مَثَلُكَ مَثَلُ الْكَعْبَة تُطافُ وَلا تَطُوف‌1 ای علی مثل تو مانند تو به كعبه می‌ماند، كعبه را طواف می‌كنند، به دور او می‌گردند ولی كعبه به دور كسی نمی‌گردد و به طواف كسی نمی‌رود.

  •  امسال الحمدلله و له الشكر خداوند توفیق داد كه اخلاء، دوستان و خواهران ایمانی موفق شدند در ایام غدیریه مجالسی را به نام مقدس مولا امیرالمؤمنین علیه السلام برپا كنند و در قبال سیل تهاجم فرهنگی و حركت هماهنگ شده مخالفین و معاندین ولایت امیرالمؤمنین و ائمه علیهم السلام بر علیه اسلام و بر علیه تشیع، بتوانند نامی از آن حضرت در دل‌ها زنده كنند و آن تعهدی را كه گذشتگان برای احیاء مكتب تشیع و مكتب اهل بیت بر ذمّه داشتند و بر دوش ما گذاشتند، بتوانیم به آن تعهد جامه عمل تا حدودی بپوشانیم.

  •  آن طوری كه شنیدم الحمدلله خیلی خوب این مجالس به پا شده، خواهران خیلی خوب زحمت كشیدند، خیلی خوب كوشش كردند و اجرشان با امیرالمؤمنین علیه السلام باشد كه قطعا اجرشان را گرفتند بی هیچ برو برگرد و إن شاء اللَه برای سال بعد به همین كیفیت، بهتر، پربارتر و با مطالب متنوع‌تر و هر چه باشكوه‌تر و وسیع‌تر و گسترده‌تر این سنت احیاء اسم امیرالمؤمنین و احیاء ولایت باید هر چه بهتر انجام بگیرد. إن شاء اللَه خداوند از همه افرادی كه قدمی‌در این راه برداشتند و زحمتی را متحمل شدند چه افرادی كه شركت كردند و چه آنهایی كه متصدی مسائل و تشكیل اینها شدند، خداوند همه آنها را با مَوالیانشان و با مولا امیرالمؤمنین علیه السلام محشور گرداند.

دیدگاهتان را بنویسید