تلویزیون جی پلاس مدل GTV-75MU722n

تلویزیون جی پلاس مدل GTV-75MU722N

یک تلویزیون LED هوشمند در سایز 75 اینچ می‌باشد. این تلویزیون هوشمند از سری محصولات 4K این برند است که متناسب با نیاز مشتریان در بازار عرضه می‌گردد. این محصول هم بر روی پایه قابل نصب می‌باشد و هم بر روی دیوار می‌توان آن را نصب کرد. تکنولوژی به کار رفته در صفحه این تلویزیون LED می‌باشد.

مشخصات

تصویر مدل GTV-75MU722n دارای رزولوشن 2160*3840 پیکسل می‌باشد. تلویزیون جی پلاس دارای دو اسپیکر با توان خروجی 20 وات است. این تلویزیون مجهز به درگاه USB و HDMI است و امکان اشتراک گذاری اطلاعات را برای کاربران فراهم می‌کند.

این تلویزیون دارای ریموت کنترل (CEC) می‌باشد. تلویزیون هوشمند دارای سیستم عامل Android 9.0 و کنترل هوشمند برای فضای اندروید می‌باشد.  در این سیستم امکان mirror کردن گوشی های ios بر روی تلویزیون  از طریق imirror فراهم شده‌است.

مزایا و معایب تلویزیون

از مزایای تلویزیون جی پلاس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دارای کیفیت تصویر خوب می‌باشد.

مجهز به سیستم عامل اندروید می‌باشد. این تلویزیون از طیف رنگی میلیاردی پشتیبانی می‌کند.

معایب تلویزیون بلندگوی متوسط می‌باشد و وضوح صدا کیفیت مناسب را ندارد.  همچنین این تلویزیون از سری تلویزیون‌های با طراحی متوسط می‌باشد. و همچنین این تلویزیون هوشمند کیفیت ساخت متوسطی دارد.

سایر مشخصات تلویزیون :

تلویزیون جی پلاس مدل GTV-75MU722n قابلیت تبدیل گوشی هوشمند به Air mouse از طریق دستیار هوشمند جی پلاس را دارد. در این تلویزیون خروجی صدا از نوع اپتیکال می‌باشد. دارای خروجی Headphone می‌باشد.  در این تلویزیون امکان ضبط صدا بر روی حافظه خارجی Digital Recording فراهم گردیده است.

یکی دیگر از مشخصات این تلویزیون قابلیت جا به جایی زمان تصویر در حال پخش از شبکه‌های تلویزیونی Time Shift می‌باشد. همچنین این سیستم قابلیت پخش شبکه های دیجیتال DVBT2 را دارد. تلویزیون از سیستم Bluetooth جهت انتقال صدا به تجهیزات صوتی بهره می‌برد.

وبگردی و کنترل کامل امکانات در تلویزیون با استفاده از گوشی هوشمند به کمک دستیار هوشمند جی پلاس انجام می‌شود. نوع صفحه تلویزیون ، تخت و قابلیت نصب بر روی میز با استفاده از پایه را دارد. همچنین دارای حافظه داخلی 16 گیگابایت می‌باشد.

 آماده ارسال این کالا با ضمانت اصل بودن آماده ارسال محصول درب منزل شماست .

دیدگاهتان را بنویسید