آموزش ترکی استانبولی

اکثر رشته های تخصصی در دانشگاه های دولتی ترکیه به زبان ترکی استانبولی تدریس می شوند، بنابراین ضروری است که قبل از شروع تحصیل در دانشگاه دولتی این زبان را یاد بگیرید. این بدان معناست که یادگیری زبان ترکی برای همه دانشجویان بین المللی که قصد ثبت نام در دانشگاه های دولتی و خصوصی ترکیه را دارند بسیار مهم است آموزش زبان ترکی استانبولی در بروز آموز است.

بنابراین، اگر می خواهید در ترکیه تحصیل کنید، از شما خواسته می شود که ثابت کنید به این زبان مسلط هستید. یا حداقل یک گواهینامه سطح B2 تابستانی ارائه دهید و اگر آن را ندارید در خود دانشگاه تست سلامت انجام می شود. در صورت قبولی در این آزمون، دانشجو به طور مستقیم شروع به تحصیل در رشته تخصصی می کند و در صورت عدم موفقیت در این آزمون، یک سال آمادگی برای تحصیل زبان در دانشگاه را پشت سر می گذارد. مانند تمام دانشگاه های ترکیه، دانشکده ویژه ای وجود دارد. برای آموزش زبان ترکی به خارجی ها و به این مراکز (TÖMER) یا TOMER می گویند که مخفف ترکی زبان مرکز آموزش زبان ترکی می باشد و از کیفیت بالایی در آموزش برخوردارند چرا که دانشجو را قادر می سازد تا با دانشجویان دانشگاه شروع به تحصیل کند.

یا دانشجو می تواند در مراکز زبان واقع در سرتاسر ترکیه و در میان مشهورترین موسسات ترکیه: موسسه دیلمر، موسسه یونس امره و سایر موسسات معروف و معتبر زبان تحصیل کند.

سپس می توانید در یکی از دانشگاه های معتبر ترکیه برای دریافت گواهینامه Tomer شرکت کنید و با آن می توانید تحصیلات دانشگاهی خود را شروع کنید.

مراحل یادگیری زبان ترکی به 6 مرحله تقسیم می شود.

A1، A2 سطح 1 و 2، و پس از اتمام دانش آموز مبتدی محسوب می شود.

سطوح B1، B2 بعد از عبور به سطح میانی سوم و چهارم هستند.

C1، C1 + سطوح 5 و 6، و تنها پس از تکمیل سطح 5، دانش آموز دارای سطح پیشرفته ای از مهارت در زبان ترکی در نظر گرفته می شود.

برنامه درسی در هر سطح به چهار بخش تقسیم می شود:

خواندن
حرف
گوش کن
گفتگو
یک دانش آموز تا زمانی که در این چهار بخش با هم قبول نشوند، در هیچ سطحی موفق نمی شوند.

مدت دوره ترکی:

مراحل یادگیری زبان ترکی شامل 3 سطح است که هر سطح از 7 تا 9 هفته طول می کشد، زیرا مدت زمان تحصیل در سطح پایه برای مثال در موسسه تومر 8 هفته و 16 ساعت در هفته است. ، فقط 128 ساعت در سطح و همچنین در بقیه سطوح. یعنی می توان گفت که یادگیری ترکی از 7 تا 9 ماه طول می کشد.

هزینه دوره ترکی:

هزینه تحصیل برای هر سطح از 150 تا 350 دلار متغیر است. به این ترتیب، هزینه تحصیل در هر پنج سطح بین 750 تا 1750 دلار است و تمامی کتاب ها، راهنمای مطالعه و سی دی های آموزشی برای هر سطح در شهریه گنجانده شده است.

بهترین کتاب ها برای یادگیری ترکی:

کتاب استانبول: این یک برنامه آموزشی ساده و قابل اعتماد برای آموزش زبان برای خارجی ها است.

کتاب های منهاج برای YUNUS EMRE

فرهنگ لغت آنلاین عربی برای ترجمه

برنامه هایی برای کمک به یادگیری ترکی

امروزه به لطف اپلیکیشن های موبایلی که به شما امکان یادگیری زبان ترکی را در هر زمان و مکانی می دهد و می توانید به صورت رایگان از مارکت اندروید و IOS دانلود کنید، یادگیری زبان بسیار آسان است، حداقل یادگیری صحبت کردن.

آموزش زبان ترکی Türkçe Öğretimi:

اپلیکیشن آموزش زبان ترکی پیاده سازی شده توسط حسن کیرم اوغلو یکی از موفق ترین اپلیکیشن های آموزش زبان ترکی است. این یک برنامه وب سایت تلفن همراه است که مقالات و مطالب مختلف را با هم ارائه می دهد و از نظر سهولت استفاده یک برنامه موفق است. و یک برنامه رایگان است که روش های مختلف آموزش را ترکیب می کند.

دیدگاهتان را بنویسید